10 Foto Peribadi Guru Jelita Ini Tersebar Apabila Telefon Di Curi Anak Muridnya Sendiri

Petaling Jaya : Zaman sekarang ini, alat perhubungan komunikasi menjadi salah suatu benda yang penting di dalam urusan seharian.

Namun, jika cuai untuk menjaganya, takut-takut ada pihak yang tidak bertanggungjawab mengambil kesempatan di atas kecuaian kita itu. Begitulah juga yang berlaku ke atas seorang guru wanita ini.

Zaman sekarang ini, alat perhubungan komunikasi menjadi salah suatu benda yang penting di dalam urusan seharian.

Namun, jika cuai untuk menjaganya, takut-takut ada pihak yang tidak bertanggungjawab mengambil kesempatan di atas kecuaian kita itu. Begitulah juga yang berlaku ke atas seorang guru wanita ini.

1234

Mana Mau Lari. Neelofa Lari Semasa Fattah AMin Dan Fazura Masuk Dalam Meletop Semalam?

NEELOFA! Mana kamu hilang? Gara-gara tidak muncul dalam program hiburan popular MeleTOP malam Selasa, hos rancangan itu, Neelofa dikecam netizen yang menganggap dia tidak profesional untuk bertentang mata dengann tetamu episod itu, Fattah Amin dan Fazura.

Netizen khususnya peminat gabungan pelakon Hero Seorang Cinderella yang digelar Fattzura itu mempersoalkan tindakan Neelofa sebagai sengaja tidak mahu bertemu pasangan itu.

Selain itu, akaun Instagram @Meletop turut dihujani lebih 50,000 komen yang memberikan reaksi dan pendapat kerana tidak berpuas hati atas sikap Neelofa itu.

Usaha mStar Online mendapatkan komen Neelofa bagi mengulas kehilangannya itu masih belum berhasil.

NEELOFA! Mana kamu hilang?

1234

 

Mak Aik. Seksinya Tasha Shilla Pergi Bazzar? 7 Fesyen Artis Malaysia Pergi Bazzar Di Kecam

Mak Aik. Seksinya Tasha Shilla Pergi Bazzar? 7 Fesyen Artis Malaysia Pergi Bazzar Di Kecam

Dalam Islam umatnya disuruh memakai pakaian yang menutup aurat dan tidak ketat kerana setiap larangan yang ada dalam Islam tersebut sudah pasti mempunyai alasan yang kukuh.

Apa Sebenarnya Masalah Umat Melayu Pergi Bazar Pakai Baju Tutup Aurat Tapi Ketat..
Menutup aurat bagi lelaki dan wanita Islam adalah wajib, maka kita dengarlah ayat-ayat dari mereka

”Janganlah nilai orang dari luarannya. Don’t judge a book by its cover!”

“Walaupun tidak tutup aurat, saya tetap masih jaga solat dan menjaga tingkah laku”Ayat biasa yang sudah pasti akan dengarkan.

Kini dalam bulan Ramadan, pergi ke bazar Ramadan tidak bolehkah mengenakan pakaiaan sopan sedikit? sebab ada segelintir masyarakat melayu pergi bazar Ramadan dengan pakai ketat sana sini, dah bertudung elok tapi aset belakang ‘mengembang serlah’ macam buah nangka.

Video Isteri – Calon Suami Batalkan Pernikahan Selepas Video ‘Bakal Isteri Tengah Ice Cream ‘ Merebak Ke Laman Sosial

Berkahwin merupakan idaman setiap wanita, kedua mempelai pasti akan mempersiapkan segala sesuatu sebaik mungkin, berbeza dengan yang dilakukan pasangan yang tidak disebutkan namanya ini.

Mereka justru mengadakan pesta rajang dengan mengundang beberapa penari telanjang. Namun, ia malah kehilangan calon suaminya setelah melakukan pesta rajang bersama rakan-rakannya.

Berkahwin merupakan idaman setiap wanita, kedua mempelai pasti akan mempersiapkan segala sesuatu sebaik mungkin, berbeza dengan yang dilakukan pasangan yang tidak disebutkan namanya ini.

Mereka justru mengadakan pesta rajang dengan mengundang beberapa penari telanjang. Namun, ia malah kehilangan calon suaminya setelah melakukan pesta rajang bersama rakan-rakannya.

Ia nampak melakukan hal yang tak patut dilakukan dengan penari telanjang laki-laki. Wanita itu terlihat mengenakan kaus hitam sementara pakaiannya dari pinggang ke bawah dilepas.

Ya, mereka berhubungan intim di depan semua tamu, dan tampak mereka bersorak menyaksikan hal tersebut.

Pandainya ‘dua ekor beruk’ ni menari sampai TERSEMBUL keluar benda tu dari baju.!! Sungguh memalukan . Lihat Lah Saat 0.49 MEMALUKAN BETUL

MasyaAllah! Rupanya ada jugak ‘setan’ terlepas dari diikat yer, nampaknya ‘setan jadian’ semakin berleluasa menunjuk perangai.Tengok dorang tu pun, speechless lah. Lebih-lebih lagi bila melihat kaum wanita yang buat perangai tak senonoh macam tu.

Melampau betul aksi yang dimuat naik oleh minah kat atas tu. Mana lah maruah minah sengal tu yer?? Sanggup dia mengeluarkan video bangang macam tu, sekali gus menjatuhkan maruah dia sebagai seorang perempuan!

Harapkan muka jer cantik, tapi akal tak ada! Kesian lah kat mak bapak dia kalau dapat tahu anak dorang dok menggila buat benda tak senonoh macam tu, remuk teruk hati dorang. Betul tak??

Bukannya apa lah, takut nanti tak mampu nak pikul dosa-dosa yang dikumpul ketika hidup jer. Masa tu nak menangis air mata darah pun, dah tak ada guna lagi!

Ingatlah mak bapak korang di rumah, fikirlah perasaan dan jaga maruah dorang sama. Penat dorang mendidik dan beri sepenuh kasih sayang kat korang.

Korang Tengok Lah sendiri. Sampai Tersembul Nasi Lemak dia. Sengaja Tayang kan. Bodoh Dan Tak Malu

Video Penuh – Calon Suami Batalkan Pernikahan Selepas Video ‘Bakal Isteri Tengah Ice Cream ‘ Merebak Ke Laman Sosial

Berkahwin merupakan idaman setiap wanita, kedua mempelai pasti akan mempersiapkan segala sesuatu sebaik mungkin, berbeza dengan yang dilakukan pasangan yang tidak disebutkan namanya ini.

Mereka justru mengadakan pesta rajang dengan mengundang beberapa penari telanjang. Namun, ia malah kehilangan calon suaminya setelah melakukan pesta rajang bersama rakan-rakannya.

Berkahwin merupakan idaman setiap wanita, kedua mempelai pasti akan mempersiapkan segala sesuatu sebaik mungkin, berbeza dengan yang dilakukan pasangan yang tidak disebutkan namanya ini.

Mereka justru mengadakan pesta rajang dengan mengundang beberapa penari telanjang. Namun, ia malah kehilangan calon suaminya setelah melakukan pesta rajang bersama rakan-rakannya.

Ia nampak melakukan hal yang tak patut dilakukan dengan penari telanjang laki-laki. Wanita itu terlihat mengenakan kaus hitam sementara pakaiannya dari pinggang ke bawah dilepas.

Ya, mereka berhubungan intim di depan semua tamu, dan tampak mereka bersorak menyaksikan hal tersebut.

Info Agama Sila Sebarkan !!! Hukum Menjilat “PISANG” & “APAM” Dalam Hubungan Suami Isteri

HUKUM MENJILAT ALAT SULIT ISTERI DALAM ISLAM | Allah s.w.t menciptakan tubuh manusia dengan fungsi masing-masing. Justeru Islam melarang dari mendatangi isteri dari ‘duburnya’ dan juga semasa haid atau nifas, kesemua pengharaman ini mempunyai dalil dan nas yang khusus. Namun isu ‘oral seks’ tidak mempunyai dalil khusus yang melarang, ini menyebabkan berlakunya perbezaan pendapat di kalangan ulama Islam.

Ulama sepakat bahawa jika sekadar menyentuh atau menggosok kem4luan suami dan isteri tanpa ‘oral seks’, adalah dibenarkan menurut para ulama Islam kerana ia tergolong dalam bentuk aktiviti menaikkan syahwat antara suami isteri yang diharuskan.

Berkenaan isu oral seks, ulama terbahagi kepada dua kumpulan :-

Yang mengharuskan :
Dr Syeikh Yusof Al-Qaradawi (rujuk www.islamonline.net) berfatwa harus untuk mencium kem4luan isteri atau suami dengan syarat tidak menghisap atau menelan apa jua ceceair yang keluar darinya. Menelan atau menghisap sebegini adalah MAKRUH disisi Islam kerana ia salah satu bentuk perlakuan zalim (meletakkan sesuatu tidak pada tempatnya) dan melampaui batas dalam hubungan seksual.

Apa yang pasti diharamkan menurut beliau adalah ‘anal sex’ atau seks melalui lubang dubur, kerana terdapat nas yang jelas mengharamkannya, adapun ‘oral seks’ tiada sebarang nas jelas dari Al-Quran dan hadis yang melarangnya.

 

Sungguh Memalukan. Neelofa Lari Semasa Fattah AMin Dan Fazura Masuk Dalam Meletop Semalam?

NEELOFA! Mana kamu hilang? Gara-gara tidak muncul dalam program hiburan popular MeleTOP malam Selasa, hos rancangan itu, Neelofa dikecam netizen yang menganggap dia tidak profesional untuk bertentang mata dengann tetamu episod itu, Fattah Amin dan Fazura.

Netizen khususnya peminat gabungan pelakon Hero Seorang Cinderella yang digelar Fattzura itu mempersoalkan tindakan Neelofa sebagai sengaja tidak mahu bertemu pasangan itu.

Selain itu, akaun Instagram @Meletop turut dihujani lebih 50,000 komen yang memberikan reaksi dan pendapat kerana tidak berpuas hati atas sikap Neelofa itu.

Usaha mStar Online mendapatkan komen Neelofa bagi mengulas kehilangannya itu masih belum berhasil.

NEELOFA! Mana kamu hilang?

 

Ya Allah. Macam Mana Nak Sambut Raya Nanti. Kehidupan Sayu Farah Lee Selepas Bercerai Dengan Ally Iskandar

Farah Lee merupakan bekas isteri kepada pengacara televisyen, Ally Iskandar yang baru sahaja bercerai talak satu pada 17 Ogos lalu.

Sejak bercerai, Farah Lee atau nama sebenarnya Nurfarahin Romli dilihat selalu memuatnaik luahan hatinya di laman sosial dengan menggunakan ayat-ayat puitis seperti memujuk diri sendiri.

Antara luahan hatinya ialah “Sekeping omma membawa diri,”. Omma merupakan panggilan buatnya untuk anaknya.

Jom baca beberapa luahan Farah Lee di ruangan Facebook

Aku eja setiap huruf
Setiap huruf itu menyembuh
Basah hati, basahlah pipi

Hairan

Banyaknya sayang dari asing yang datang
Rupanya nak sayang tak perlu mengenali
Hanya perlu hati yang suci

Salah magnet, menolak
Betul susun, menarik
Tapi yang Berkuasa itu Tuhan
Dia yang menolak
Dia yang menarik

Sebab yang memegang yang merah di dalam
Itu Tuhan

Setiap dahan yang dipatahkan
Pasti tumbuh semula yang cantik
Kadang masih tumbuh di sama
Kadang pula tumbuh di baru
Tapi pasti ianya lebih cantik
Sembuh

Huruf tadi aku dah eja
Maka aku tulis pula huruf yang baru
Untuk kau yang sayang
Moga kau juga di sayang Tuhan
Kerana hebat kau mendoakan

Luahan Hati Kedua Sedih