ASTRAFIRULLAHALAZIM!!!! ‘PATUTLAH AMAR ASYRAF DAH LAMA TAK KELUAR TV!’ – AMAR ASYRAF DEDAH APA SEBENARNYA YG BERLAKU PADA DIRINYA

KUALA LUMPUR: Pelakon, Amar Asyraf, 30, mengakui kecacatan yang dialami akibat disimbah air panas pada wajahnya bukan sesuatu yang mudah untuk ditanggung. Umpama peribahasa, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Begitupun, peminatnya usah perlu risau kerana kecacatan pada bahagian kiri wajah Amar atau nama penuhnya Amar Asyraf Zailudin bukanlah
bersifat kekal.

Sebaliknya ia hanya kekurangan yang terpaksa ditanggung oleh karakter bernama Indra lakonannya dalam drama Mungkin, iaitu naskhah diangkat daripada novel karya CT Jasmina.
“Saya melakonkan watak Indra iaitu kembar kepada Intan. Parut pada wajah itu ialah kesan daripada insiden disimbah air panas ketika berada di bangku sekolah. Indra terpaksa menanggung malu, hidup dengan kecacatan itu seumur hayatnya. ”

Pelakon, Amar Asyraf, 30, mengakui kecacatan yang dialami akibat disimbah air panas pada wajahnya bukan sesuatu yang mudah untuk ditanggung. Umpama peribahasa, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Begitupun, peminatnya usah perlu risau kerana kecacatan pada bahagian kiri wajah Amar atau nama penuhnya Amar Asyraf Zailudin bukanlah
bersifat kekal.

Sebaliknya ia hanya kekurangan yang terpaksa ditanggung oleh karakter bernama Indra lakonannya dalam drama Mungkin, iaitu naskhah diangkat daripada novel karya CT Jasmina.
“Saya melakonkan watak Indra iaitu kembar kepada Intan. Parut pada wajah itu ialah kesan daripada insiden disimbah air panas ketika berada di bangku sekolah. Indra terpaksa menanggung malu, hidup dengan kecacatan itu seumur hayatnya. ”

 

Untuk 18 keatas- GAMBAR gempak JASMIN HAMID TERKINI YG mengejutkan

# Jasmin Hamid atau nama penuhnya Jasmiah Abdul Hamid kini berumur 41 tahun merupakan pelakon yang masih kerap muncul di kaca tv…..

#Antara pelakon lain yang sezaman dengan Jasmin Hamid ialah Aida Aris, Aida Rahim, Umie Aida, Era Fazira dan Maria Farida……
Gambar tanpa makeup sememangnya mengejutkan ramai peminatnya yang ternyata tertarik dengan kecantikan Jasmin Hamid…….

Sungguh Memalukan. Selepas pasangan kekasih tu meninggalkan hotel, pekerja pembersihan terkejut bila masuk bilik mereka.. rupa-rupanya pasangan kekasih tu buat ni sepanjang malam

SUNGAI PETANI – Seorang gadis berusia 20 tahun memberi alasan datang ke hotel kerana mahu teman berehat sebentar sebelum meneruskan perjalanan ke Kuala Lumpur, selepas ditangkap khalwat bersama pasangannya di sebuah hotel bajet, di sini, kelmarin.

Pasangan terbabit dicekup Unit Penguat kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Kedah (JHEAIK) daerah Kuala Muda.

Gadis yang berasal dari Laguna Merbok ditangkap khalwat bersama seorang anggota tentera berusia 30 tahun.

Katanya, dia merancang untuk berkahwin dengan temannya itu selepas selesai menghadiri temuduga untuk menjadi seorang anggota tentera, tidak lama lagi.

“Saya baru saja dapat keputusan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM), baru-baru ini, dan saya berjanji tidak akan buat perkara seperti ini lagi,” katanya kepada seorang pegawai pencegah maksiat Kuala Muda, Ariffin Salleh ketika melakukan operasi mencegah maksiat itu.

Selain pasangan itu, beberapa gadis turut ditahan kerana berada dalam bilik lain di hotel bajet itu tanpa pasangan.

Pegawai Penguat kuasa Agama Daerah Kuala Muda, Zaiferi Zainul Abidin berkata, operasi cegah maksiat itu dijalankan dengan kerjasama polis kerana menerima maklumat daripada orang awam.

Menurutnya, operasi itu untuk terus membendung perbuatan sumbang yang semakin membimbangkan dalam kalangan anak muda sejak akhir-akhir ini.

“Selain itu, operasi seperti ini juga akan dilakukan dengan lebih kerap lagi dengan memberi tumpuan pada aduan orang ramai, hotel-hotel bajet dan juga kawasan yang berpotensi untuk kelakuan sumbang bermula jam 10.30 malam hingga 12 malam,” katanya.

Mereka yang ditahan dibawa ke Balai Polis Sungai Petani untuk diambil keterangan sebelum ke Pejabat JHEAIK untuk tindakan selanjutnya.

Video Penuh – Anak tuan rumah cuba ambil kesempatan R0-Gol pembantu wanita akhirnya terbongkar

Video Anak tuan rumah cuba ambil kesempatan Henjut pembantu wanita akhirnya terbongkar

Satu rakaman video yang di muat naik di laman sosial baru-baru ini menunjukkan seorang lelaki yang di percayai anak kepada seorang majikan telah menjadikan seorang pembantu rumahnya sebagai tempat untuk melepaskan nafsunya itu.

Satu rakaman video yang di muat naik di laman sosial baru-baru ini menunjukkan seorang lelaki yang di percayai anak kepada seorang majikan telah menjadikan seorang pembantu rumahnya sebagai tempat untuk melepaskan nafsunya itu.

Video tersebut di rakamkan oleh salah seorang rakan lelaki tersebut yang berada di tempat itu.
Di lihat pada video tersebut, terdapat dua orang wanita yang di percayai pembantu rumah di rumah terbabit telah menjadi mangsa kepada anak majikan tersebut hampir 3 bulan yang lalu.

Satu rakaman video yang di muat naik di laman sosial baru-baru ini menunjukkan seorang lelaki yang di percayai anak kepada seorang majikan telah menjadikan seorang pembantu rumahnya sebagai tempat untuk melepaskan nafsunya itu.

Video tersebut di rakamkan oleh salah seorang rakan lelaki tersebut yang berada di tempat itu.
Di lihat pada video tersebut, terdapat dua orang wanita yang di percayai pembantu rumah di rumah terbabit telah menjadi mangsa kepada anak majikan tersebut hampir 3 bulan yang lalu.

GADIS 17 TAHUN DI SUNGAI PETANI RELA DI KENDURI 5 LELAKI DEMI KEKASIH DI LADANG KELAPA SAWIT

Seorang gadis dengan rela sanggup membiarkan tubuhnya ‘diratah’ lima lelaki semata-mata untuk mendapatkan bekalan dadah bagi teman lelakinya.

Gadis berusia 17 tahun dari Kampung Paya Jenun, Pendang, dikatakan lari dari rumahnya 18 Januari lalu dan satu laporan polis dibuat oleh bapanya berusia 39 tahun.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Md Zukir Md Isa berkata, bapa mangsa bersama empat sepupunya pergi ke rumah di Taman Permai Utama, Gurun, selepas mengetahui anaknya berada di situ hasil maklumat awam.

Mangsa kemudiannya ditemui oleh keluarganya di rumah itu kira-kira 3 pagi Ahad lalu dan mendakwa dirogol enam lelaki.

Ketika dalam perjalanan ke Balai Polis Gurun, mangsa mendakwa dia dirogol enam lelaki, tiga daripadanya dikenali,” katanya dalam satu kenyataan

Katanya, hasil siasatan awal mangsa mengaku melakukan hubungan seks lebih 10 kali dengan teman lelakinya secara sukarela.

“Lebih menggemparkan, mangsa juga menceritakan dia turut melakukan seks bersama lima rakan teman lelakinya kerana kasihan dia tidak mempunyai wang untuk membeli dadah.

“Mangsa sanggup melakukan seks semata-mata untuk mendapatkan dadah untuk teman lelaki secara sukarela,” katanya.

Md Zukir berkata, mangsa dihantar ke Hospital Sultan Abdul Halim untuk pemeriksaan kesihatan.

“Polis membuka siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan,” katanya

Untung Lah Kau . Mirip Wajah Fattah Amin. Akhirnya Fattah Amin Buat Awek ni Adik Angkatnya. Tengok Biodata Dan 5 Gambar Sebenar Awek ni Amin.

Kecoh, wanita mirip wajah Fattah Amin (5 gambar).. Ini biodata sebenar perempuan tu..
Sekarang ni drama drama ‘Suri Hari Mr Pilot’ lakonan Neelofa dan Fattah Amin jadi bualan ramai.

Semalam kecoh kisah mereka berdua yang didakwa sedang bercinta. Tapi, bercinta di lokasi penggambaran je kot.

Tapi hari ini lain pula kisahnya. Dah jadi viral di media sosial, yang mengatakan pelakon kacak Fattah Amin ni ada kembar perempuan.

Ini gimik semata-mata. Sejak semalam dah jadi viral di Twitter gambar gadis bernama Dayana Hashim yang dikatakan mirip wajah Fattah Amin.

Kalau sekali pandang memang serupa. Apa yang pasti, ‘Fattah Amin versi wanita’ ni memang cantik.

Korang tengok la sendiri gambar-gambar kembar Fattah Amin ni. Sama ke tidak!

Terkejut tengok 4 foto perubahan mendadak penampilan diri Ina Naim, bekas tunang Mawi yang tak disangka-sangka.. Biar betul ni???

Ina Naim satu nama yang pernah menjadi sebutan suatu ketika dahulu, kali ini beliau sudah pun berumah tangga dan mempunyai 3 cahaya mata.
Bekas penyanyi Ina Naim kini tampil dengan imej purdah sejak empat bulan lalu selepas diminta suaminya yang juga penyanyi nasyid iaitu Mohd Suhaimi Saad. 33.

Ina atau nama sebenarnya Nordiana Md. Naim, 29, berkata, pada mulanya dia kurang selesa dengan imej itu tetapi selepas hampir empat bulan memakainya, dia sudah mula serasi dan tidak bermasalah dalam melakukan segala aktiviti harian. “Alhamdulillah saya sudah pun melalui fasa baharu dalam hidup sebagai umat Islam.

“Lagipun hukum berpurdah itu sunat dan apabila suami meminta saya untuk berubah imej, saya akur. Kiranya saya lakukan ini semua kerana Allah dan suami,” katanya kepada mStar Online ketika dihubungi pada Rabu. Tambah Ina, keputusannya untuk berpurdah juga bagi mengelak daripada difitnah individu yang tidak bertanggungjawab.

Mengenai perkembangan terbaharu, bekas tunang penyanyi Mawi ini menjadi suri rumah sepenuh masa dan bahagia dalam menjaga ketiga-tiga anaknya iaitu Ehmad Hadie Elfardi, 5, Sallman Elkhoyri, 3, dan Thyrosh Elfadwah yang berusia setahun.

“Buat masa ini saya hanya menjaga anak-anak dan menguruskan suami. Maklumlah mereka masih kecil, maka perlu diberi perhatian lebih “Bagaimanapun agak mengejutkan juga kerana saya masih menerima undangan membuat persembahan. Walaupun tidak seaktif dahulu, sekali sekala ada yang memanggil,” tuturnya.

Kata Ina undangan persembahan yang masih ditawarkan kepadanya membuatkan dia menyimpan hajat untuk kembali aktif menyanyi apabila anak-anaknya sudah dewasa kelak. “Kalau nak tahu, suami telah menyediakan beberapa lagu buat saya. Tinggal nak rakamkan sahaja.

“Insya-Allah jika tiada aral, saya akan muncul dengan lagu-lagu berunsur dakwah. Tak tahu bila, tetapi biarlah anak-anak besar sikit,” katanya. Ina pernah merakamkan sebuah album mini tidak lama dahulu yang turut memuatkan lagu Rebah, kisah mengenai kehancuran cintanya dengan Mawi. Ina dan Suhaimi diijabkabulkan sebagai pasangan suami-isteri pada 12 Ogos 2007.
Apapun kami berbangga dengan penghijrahan Ina Naim demi suami tercinta, doa kami agar beliau berbahagia bersama-sama anak-anak dan suami tersayang

CEPAT SEBARKAN! Allah bayar CASH…Penampakan kuasa Allah SWT saat paderi ini bakar Al-Quran,

Ya…itulah tajuk yang akan kami kongsikan kepada anda semua mengenai satu kejadian, dimana seorang paderi yang cuba membakar senaskah Al Quran di hadapan ratusan ‘pengikutnya’.

Namun Allhamdulillah, paderi ini gagal membakar naskah Al Quran tersebut malah telah memeluk Islam.Paderi yang berasal daripada Nigeria ini memutuskan untuk memeluk islam selepas usaha membakar Al Quran tersebut gagal.

Pada mulanya paderi Froos telah melemparkan Al Quran tersebut hingga jatuh ke tanah.Bukan hanya itu saja ,paderi tersebut menyiramkan bensin dan juga berusaha untuk memusnahkan kitab suci umat islam itu.

Dengan kuasa Allah s.w.t. tiba-tiba kedua tangan paderi Froos tersambar api dan terbakar.Selepas kejadian itu ,paderi tersebut terus memeluk Islam dan di ikuti oleh beberapa paderi yang lain.Mereka juga memutuskan untuk mengundurkan diri daripada organisai Kependetaan Gereja.

Kini mereka telah menyebarkan Agama Islam dengan berdakwah di seluruh Nigeria dan juga negara yang terdekat.

 

Seorang Pelakon Drama 7 Hari ## Di Tangkap tangkap khalwat Selepas Berbuka Puasa Di Sebuah Hotel Kuala Lumpur Malam Tadi.

SHAH ALAM: Seorang pelakon terkenal tempatan ditangkap khalwat oleh sepasukan pegawai Bahagian Penguatkuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) di sebuah unit Apartment Taman Sri Subang di sini awal Khamis.

Pelakon berusia 25 tahun itu, yang pernah bertunang pada Disember tahun lepas, ditahan pada 3.30 pagi selepas pasukan penguatkuasa mendapat maklumat daripada orang awam.

Pengarah Jais Datuk Marzuki Hussin, dalam satu kenyataan pada Khamis, mengesahkan bahawa pelakon itu, yang sudah bertunang Disember lepas, ditahan Bahagian Penguatkuasaan Jais berdasarkan maklumat awam.

“Dia ditahan mengikut Seksyen 29(1) A dan B, Enakmen Jenayah Syariah Selangor 1995,” katanya.

Pelakon berkenaan sebelum ini pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan wanita yang lebih berusia serta seorang lagi pelakon wanita, namun hubungannya dengan mereka berakhir begitu sahaja. – BERNAMA

Sementara itu, menurut sumber-sumber OHBULAN, apartment itu dikatakan milik rakan pelakon itu. Kata sumber-sumber itu lagi, ketika serbuan, terdapat satu lagi pasangan namun selepas pemeriksaan didapati sudah berkahwin.

Manakala pelakon itu dikatakan ditahan bersama pasangannya berusia 21 tahun di dalam sebuah bilik berasingan di apartment itu.

Kami juga difahamkan, tunang pelakon itu dikatakan datang sendiri ke pejabat Jabatan Agama Islam Selangor bagi menjamin bakal suaminya itu.

Korang Tengok Berita Tadi Tak? Apa Yang Tidak kena Dengan Badan Dan Wajah Pembaca Berita RTM ni

Mungkin ramai yg tidak mengenali siapa Nik Maihan terutama kaum wanita. Tapi cuba tanya kaum lelaki pasti mengenali pembaca berita sukan TV3 yg cukup jelita ini..

 

Sebelum join TV3 Nik Maihan Muhammad atau lebih dikenali sebagai Myhan Rosihan merupakan pengacara untuk rancangan Xplorasi terbitan RTM.

Dulu dia pernah menjadi pramugari selama 9 tahun sebelum meneruskan minat beliau dalam bidang penyiaran.

Jom tengok beberapa keping gambar Nik Maihan Nik Muhammad