Suami Aku Selalu Bagi Alasan Handphone Rosak Sehinggalah Suatu Hari Tiba-tiba Aku Dapat Gambar Sungguh Menjijikan Suami Aku Aksi dengan

Tak ada kata yang nak diucapkan tatkala membaca mesej pesanan whatsapp selain mengelengkan kepala selepas membaca luahan seorang isteri ini. Bagaimana dirinya masih boleh bersabar lagi dengan sikap suami yang tidak bertanggungjawab dan mementingkan diri sendiri.

Jika sekali kantoi menjalinkan hubungan dengan wanita lain ianya mungkin boleh dimaafkan tapi kalau dah sampai berkali-kali. Agak-agak apa lah tindakan yang sepatutnya dilakukan oleh seorang isteri ini?

Suami tak bertanggungjawab

Suami Aku Selalu Bagi Alasan Handphone Rosak Sehinggalah Suatu Hari Tiba-tiba Aku Dapat Gambar ….

Suami Aku Selalu Bagi Alasan Handphone Rosak Sehinggalah Suatu Hari Tiba-tiba Aku Dapat Gambar Sungguh Mengejutkan

Suami Aku Selalu Bagi Alasan Handphone Rosak Sehinggalah Suatu Hari Tiba-tiba Aku Dapat Gambar Sungguh Mengejutkan

Tak ada kata yang nak diucapkan tatkala membaca mesej pesanan whatsapp selain mengelengkan kepala selepas membaca luahan seorang isteri ini. Bagaimana dirinya masih boleh bersabar lagi dengan sikap suami yang tidak bertanggungjawab dan mementingkan diri sendiri.

Jika sekali kantoi menjalinkan hubungan dengan wanita lain ianya mungkin boleh dimaafkan tapi kalau dah sampai berkali-kali. Agak-agak apa lah tindakan yang sepatutnya dilakukan oleh seorang isteri ini?

Suami tak bertanggungjawab

 

MENYERAMKAN..!! (5GAMBAR) Penampakan Arwah Jupe Ketika sidang Media Dewi Perssik … Yang MANA Lemah Semangat Jangan BUKA..!!

Media indonesia semalam gempar dengan sebuah gambar tular yang didakwa penampakan wajah arwah Julia Perez atau Jupe dalam gambar sidang media Dewi Perssik.

Penampakan wajah Jupe yang terlihat pucat melintas di antara kerumuman wartawan membuat natizen rasa ingin tahu.

Benarkah itu arwah Jupe yang melintas di lingkungan rumah duka?

Sekilas pandang memang ada kesamaan dengan Jupe yang tampak pucat beberapa hari sebelum meninggal dunia.

Penampakan tersebut sempat di muat naik di instagram stories milik Dewi Persik.
Namun Sayang, bukti itu telah hilang dalam kurang dari 24 jam kerana telah menimbulkan perbalahan antara natizen.

Sementara itu, tim Grid.ID yang menyiasat gambar asli yang tersebar tersebut melalui asisten Depe berkata,Memang dalam gambar tersebut terlihat sosok perempuan dengan wajah pucat memegang hp tapi itu bukan arwah jupe”katanya.

Bagaimanapun sehingga kini ramai natizen negeri itu menyatakan bahwa gambar berkenan bukanlah arwah jupe,melainkan wartawan wanita yang hadir di rumah duka.

Sebelumnya keluarga mengaku masih merasakan kedatangan arwah almarhumah Jupe.

Di malam kepergiannya, Adik bungsu Jupe, Della merasakan seakan Jupe datang ke rumah.
“Adeknya saja, si Della semalam seakan-akan si Jupe itu katanya datang,” cerita ibunda Jupe, Sri Wulansih ditemui usai menggelar acara tahlil di rumah duka, perumahan Raffless Hills, Cibubur, Jakarta Timur, Minggu

‘Tolonglah Encik, Saya Dah Hujung-hujung Dah Ni…’

Peristiwa agak pelik namun benar-benar berlaku sewaktu pihak jabatan agama islam menyerbu sebuah rumah ges3k-ges3k di sekitar Pasir Panjang kelmarin.

Masa itu anggota menemui seorang wanita yang diduga seorang pel4cur dalam keadaan bers3tubuh bersama seorang lelaki yang bukan muhrimnya.

Ketika di cekup lelaki berusia 28 tahun itu meminta kepada anggota untuk menunggu sekejap kerana ingin meneruskan 4ksinya kerana air sudah di hujung-hujung.

Selain daripada itu lelaki tersebut juga mengatakan bahawa dia sudah membuat bayaran penuh atas perkhidmatan wanita tersebut.
“Tolonglah tunggu kejap dah hujung dah ni, lagi pun saya dah bayar penuh, lepastu kalau nak bawa pun bawa lah…,” kata Supian.

Namun anggota yang membuat serbuan segera menyuruh kedua-duanya untuk memakai baju, sebelum di bawa ke balai polis Pasir Panjang.
Serbuan yang dibuat secara serentak itu, tiga pasangan lagi berjaya di cekup, termasuk seorang lelaki warga emas yang sudah lama menduda.

Awak dah sedap ratah tubuh saya senang-senang nak putus? – luahan cikgu sekolah

Hakikat yang tidak dapat disangkal, saya tahu setiap rumah tangga ada dugaannya. Saya sudah berumah tangga selama 9 tahun dan dikurniakan 2 orang cahaya mata

Pada Oktober 2015, saya diuji dalam alam rumah tangga. Suami tersilap langkah dan dia berterus terang dnegan saya kerana tidak sampai hati menipu saya lagi.

Suami berlaku curang pada saya. Dia berkenalan dengan seorang perempuan dalam permainan Clash of Clan. Setelah sebulan berkenalan secara online, mereka berjumpa buat pertama kalinya mereka terlanjur.

Perempuan itu seorang guru tadika, janda anak dua. Menurut suami, perempuan itu yang mengajaknya ke rumah dan membuka pakaiannya sendiri. Selang dua hari mereka terlanjur, suami rasa tidak tenteram dan disebabkan itu dia mengambil keputusan untuk berterus terang pada saya. Selain itu, dia juga telah memutuskan hubungan dengan perempuan berkenaan.

“Kenapa abang cari perempuan lain? Saya tak cukup ke bagi abang selama ini? Saya layan abang tak cukup baik ke?” soal saya pada dia.

“Tak, semuanya cukup. Abang mengaku abang tersilap langkah,” jawabnya.

Hari itu, hati saya terasa hancur berkecai. Saya minta suami lepaskan saya tetapi dia tidak mahu berbuat demikian dan merayu agar memberikannya peluang kedua.

“Kalau abang boleh putarkan masa, abang takkan buat perkara itu. Tetapi tak boleh,” dia merayu dan menangis di depan saya.

“Abang lepaskan saja saya,” saya ulang sekali lagi dan dia merayu berkali-kali.

“Kalau tak nak maafkan abang, tak apa. Tetapi jangan tinggalkan abang. Fikirlah demi anak,” katanya.

Akhirnya saya memberi suami peluang kedua sebab saya sayangkan dia dan keluarga saya. Hari demi hari, setiap malam saya menitiskan air mata.

“Apa salah saya sampai suami saya buat perkara seperti ini?” keluh saya dalam nada kecil namun didengari oleh suami yang lantas menghampiri dan meminta maaf di atas apa yang berlaku.

Setiap kali saya menangis, setiap kali itulah suami akan meminta maaf. Dia berjanji tidak akan mengulangi kesilapannya lagi.

Berbalik kepada perempuan janda anak dua itu tadi, suami memberitahu ketika dia ingin memutuskan hubungan mereka, janda itu enggan menerima kenyataan.

“Oh, dah lepaskan nafsu pada badan saya, terus nak tinggallah ye?” katanya.

Suami saya meminta maaf padanya di atas apa yang berlaku. Namun janda itu meminta suami saya jadikan dia sebagai isteri nombor 2. Tetapi suami kata perkara itu tidak mungkin akan berlaku.

“Kalau saya berpisah dengan isteri saya pun, tidak mungkin saya akan memilih awak,” kata suami pada perempuan itu.

Kata-kata suami saya itu membuatkan janda itu berang dan mengugut suami saya.

“Apa-apa yang terjadi pada saya, awak akan bertanggungjawab! Saya takkan lepaskan awak sebab saya sayangkan awak,” kata janda itu.

“Tidak, lupakan saja saya. Hubungan kita sudah berakhir di sini. Perkenalan kita baru sebulan, mustahil saya sayang pada awak,” kata suami.

Selang beberapa minggu kemudian, janda itu menghubungi suami saya dan meminta maaf. Katanya, dia tidak akan menganggu rumah tangga kami lagi. Suami pula mengambil keputusan untuk menukar nombor telefon baru dan berhenti main COC. Dia berjanji mahu menebus kesilapannya pada saya.

Sekarang, hampir 6 bulan telah berlalu. Mustahil saya akan melupakan peristiwa itu. Bila saya teringat, saya akan menangis. Saya cuba menerima dan redha serta anggap semua ini sebagai dugaan. Saya selalu berdoa andainya Allah sudah menetapkan ini ujian untuk diri saya, saya mohon diberikan kekuatan untuk menghadapinya. Saya anggap ada hikmah di sebalik apa yang berlaku.

Walau bagaimanapun, saya juga selalu meminta maaf pada suami andainya terkurang daripada saya dan pernah meminta suami melepaskan saya. Saya sayangkan awak wahai suamiku dan saya sayangkan keluarga kita.

Isteri TERKEJUT, Jumpa Zakar Palsu & Tompak Darah Di Seluar Suami, Bongkar Siapa SEBENAR Suaminya.

Isteri TERKEJUT, Jumpa Zakar Palsu & Tompak Darah Di Seluar Suami, Bongkar Siapa SEBENAR Suaminya..

Isteri Report Polis Temui Tompokan Darah Dan Benda pelik Dalam Seluar Suami|Dengan hati yang agak kecewa nursalina membuat aduan kepada pihak polis untuk melaporkan bahwa suaminya adalah seorang perempuan tulen dan merasa di tipu hidup hidup.      Klik Video DI Bawah  ( Password – 1234 )

Temberang suami nursaina terbongkar setelah ia menemui tompokan darah dan juga benda yang menyerupai kelamin lelaki di seluar suaminya icha Zesar yang dinikahinya sejak setahun lalu.

Akibat merasa ditipu nursalina terus melaporkan perkara itu kepada pihak polis.

Pihak polis yang menerima aduan terus membuat tanggkapan kepada icha Zesar dan membuat pemeriksaan di hospital untuk mengesahkan tuduhan pengadu.

Setelah terbukti icha zesar kini ditahan dibalai polis tersebut dan bakal dihukum 10 bulan penjara,

minta maaf kepada pembaca karena info ini tidak didedahkan sepenuhnya atas sebab sebab tertentu.

Allah Maha Berkuasa.. Selain Jenazahnya Tersenyum, 5 Perkara Pelik Ini Berlaku Ketika Pemakaman Julia Perez.!

Rangon, Jakarta Timur. Wanita berusia 37 tahun ini menghembuskan napas terakhir pada pukul 11.12 WIB, Sabtu 10 Jun 2017.Keluarga dan beberapa sahabat terdekat ikut melepas kepergiannya hingga ke liang lahat. Malahan sahabat terdekat seperti Ruben Onsu, Luna Maya dan Zaskia Gotik ikut menemaninya di ambulans menuju rumah mayat di kawasan Cibubur, Jakarta Selatan.

Meninggalnya mantan isteri Gaston Castano itu menjadi duka bagi masyarakat Indonesia di pertengahan Ramadan. Tidak hanya orang-orang terdekat, ratusan warga ikut menghantarkannya ke peristirehatan terakhir.

Namun, berbeza dengan proses pemakaman jenazah lainnya berikut hal-hal menarik yang ditemui di lapangan.

1. Jenazah Jupe dulit dikeluarkan dari ambulans

Ratusan orang mendatangi pemakaman Pondok Rangon blok AA1 untuk melihat Jupe untuk terakhir kalinya. Malahan sejak makam baru digali, warga sudah memadati pemakaman.

Tak ikut berdoa, mereka malah sibuk mencari artis, ribut ingin berfoto bersama artis hingga memotret dan merakam video proses pemakaman.

Tak ayal memicu sikut menyikut, bentak membentak hingga teriakan lewat pengeras suara terjadi di sekitar liang lahat Jupe.

2. Salah tulis nama di papan nisan

Menurut sejumlah pengakuan orang yang telah hadir di komplek pemakaman sejak siang hari tadi. Awalnya, nama yang tertulis di papan nisan adalah nama popularnya dalam bidang hiburan, Julia Perez.

Namun, kerana banyak orang protes melihat hal itu, pada hari berikutnya telah tertulis nama kelahirannya iaitu Yulia Rachmawati.

3. Almarhum tersenyum

Seperti dituturkan oleh Billy Syahputra yang almarhum Julia Perez meninggal dalam kondisi baik. Bahkan dia melihat wajah Jupe menunjukan sedikit senyuman.

Billy berpendapat, Jupe orang yang baik dan mungkin ini yang terbaik agar Jupe tak merasakan kesakitan lagi.

4. Tak ada takbir

Kedatangan jenazah di lokasi masjid tak disambut oleh suara takbir para pelayat seperti pemakaman pada umumnya.

Keluarga dan sahabat dekat juga memilih membisu menahan tangis yang siap membuncah. Namun, ustaz Zaki Mirza telah bersiap dari mulai mengimami salat jenazah hingga memimpin doa di liang lahat.

5. Para artis ikut di kereta jenazah

Saat jenazah Jupe dibawa menuju ke ambulans, tampak beberapa sahabat Jupe seperti Ruben Onsu, Luna Maya dan Zaskia Gotix ikut di dalamnya.

Para sahabatnya itu tidak menaiki kenderaan peribadi melainkan ikut menemani Jupe di dalam ambulans. Wajah duka dan penuh tangis tampak terlihat dari para keluarga dan sahabat terdekat

Kalau Korang Nak Tahu Gambar Ni Viral Semalam Tapi Dapat Kecaman Dari Orang Ramai. Korang Nak Tahu Kenapa? Tengok Gambar no 5 tu

Tembe­lang seorang selebriti laman sosial yang selama ini dipercayai terlibat dalam kegiatan pelacuran kelas tinggi terbongkar apabila dia diberkas bersama pelanggannya di sebuah suite hotel mewah di Damansara, dekat sini kelmarin

Wanita berusia 20-an itu ditahan bersama lelaki terbabit yang merupakan seorang ahli pernia­gaan yang sudah beristeri kira-kira pu­kul 10 pagi oleh pihak berkuasa hasil maklumat awam.

Dia dan pelanggannya kemudian diserahkan kepada pihak berkuasa agama untuk tindakan lanjut.

Menurut sumber, wanita berke­naan yang dipercayai mempunyai hubungan rapat dengan kerabat diraja terlibat dengan kegiatan tidak bermoral itu sejak tahun lalu dan mencari pelanggan terdiri daripada golongan VVIP.

Katanya, wanita itu dikatakan menerima bayaran sehingga RM30,000 semalam daripada pe­langgannya.

“Wanita ini begitu licik dan pandai menyembunyikan kegiatan tidak bermoral itu di sebalik perniagaannya yang terletak di Lembah Klang,” katanya.

Tambah sumber itu, wanita berkenaan dan pelanggannya akan diambil tindakan mengikut Enakmen Jenayah Syariah.

Selanjutnya ,Klik Gambar Di Bawah ni
Jika DI Minta Password Masuk kan – ( 1234 ) 

Update Terkini – Bukti Dah Depan Mata,Syukri Yahya Nak Cakap Apa Lagi???

Terkini, wanita yang mencetuskan kontroversi kononnya digoda pelakon Shukri Yahaya menegaskan cetakan skirn mesej perbualannya dengan aktor itu adalah benar dan dia sesekali tidak menyunting gambar dengan tujuan tertentu.***

***Wanita berkenaan, Sarah Danielle berkata, dia mengenali Shukri ketika pelakon itu menjalani penggambaran di Kuala Kangsar, Perak beberapa bulan lalu.***

***“Saya tiada apa-apa niat buruk selain mahu menghentikan gangguan dia. Sejak cerita ini heboh dia padam akaun Wechat peribadinya dan profile Instagram pun dia tukar.***

***“Kenapa dia nak takut kalau tidak bersalah, malah Instagram saya juga disekat dari akaunnya,” ujar Sarah yang merupakan model sambilan***

***Apa lagi dia nak? – Shukri Yahaya***
Manakala Shukri ketika dihubungi mStar Online pula mempersoalkan apa yang sebenarnya dimahukan wanita itu.***

***Bagi Shukri, 29, jika dia terus melatah dengan situasi ini, ia akan membuatkan dirinya juga dilihat seperti wanita tersebut yang hanya inginkan publisiti murahan.***

***“Apa lagi yang dia nak? Tidak takutkah dia kalau saya ambil tindakan? Saya diam sebab malas nak panjang cerita kerana perlu menjaga reputasi diri dan maruah keluarga.***

***“Orang yang mengenali saya, tahu siapa saya. Jadi, kalau saya terus melayan, apa bezanya saya dengan dia?” soalnya sambil menyifatkan apa yang dilakukan wanita tersebut seperti ingin membodohkan diri sendiri.***

***Sementara itu, pelakon 7 Hari Mencintaku ini menggangap kontroversi yang tersebar sejak pagi Jumaat itu bukan satu masalah besar baginya.***

***Shukri berharap agar perkara ini tidak dipanjangkan lagi bagi menghormati bulan Ramadan.
Malah isterinya Tya Adnan hanya ketawa melihat situasi itu selain menyifatkan ia satu perkara yang agak kelakar.***

Isteri Wajib Mesti Tahu Kadang-kadang isteri dah tahu tapi malu Suami kena main peranan ye…

Kajian bancian ke atas 10 ribu orang pasangan yang berkahwin (sumber kajian oleh MOHEMA) hanya kira-kira 45% sahaja pasangan isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin. Dan hanya tinggal 21.7% sahaja pasangan isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan. Mengapa?

Adakah isteri tahu? Bahawa hormon bau phero yang di rembeskan dari ketiak suami boleh mengaktifkan hormon isteri hingga mereka merasa tenang dan damai. Hampir 65% bau badan suami sebenarnya datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi.

Hampirkan hidung di celahan ketiak suami. Tidak di nafikan pasti isteri akan memperoleh pengalaman yang cukup rehat dan tenang. Ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda. (Pengalaman ini hanya isteri sahaja yang tahu bertapa asyik dan tenangnya).

INI ADALAH FAKTA! Serius!

Dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap kepada 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk suami, janganlah cukur ketiak anda sehingga togel, biarkan sedikit atau trim sikit sahaja bulu-bulu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

Pada isteri-isteri semua, anda semua sudah praktikan ke tidur atas lengan suami?
Suami-suami semua, adakah anda cukur licin ketiak atau biarkan berbulu?

Pesanan terakhir buat isteri bahawa ingat lah kebahagian rumahtangga wujud apabila ada perasaan sayang dan kasih..Kasihilah ketiak suami anda kerana ia pengikat kasih sayang anda suami isteri.