Kisah HITAM hantui hidup Julia Perez .. namun SENYUMAN diakhir jasad nya didunia (8Gambar)

Jakarta : Jasad seorang anak seni yang bergelar Julia Perez selamat disemadikan di tanah perkuburan Pondok Ranggon, Jakarta Timur petang semalam.

Julia yang terkenal sebagai seorang insan yang sangat bersosial dan mempunyai berbagai sejarah hitam termasuk kisah hidup dan perkahwinan nya sehingga lah di disahkan menhidap kenser dan menderita akibat penyakit itu.
Walaubagaimana pun kisah diawal hidupnya Julia masih mempunyai peluang untuk betulkan hidupnya disaat dirinya ditimpa musibah.

Julia sempat menunaikan umrah pada januari lalu, 6 bulan sebelum dirinya dijemput ilahi, namun satu lagi yang amat mengejutkan dan dipunyai julia, jasad nya tersenyum sebaik dimandi dan akan dikafakan sesolah dirinya redha apa yang berlaku dan tidak mahu keluarga nya sedih atas apa yang berlaku pada dirinya.

Adik lelaki nya Ruben Onsu jelas nampak apa yang berlaku pada kakak nya setelah disahkan meninggal dunia.

Ini lah Julia Perez atau lebih mesra dengan nama jupe, kehilangan nya juga dirapati oleh adik perempuan nya Anggi yang setiasa berada disisinya disaat jupe sakit sayu luahan Anggi dilaman sosialnya,Semoga roh Jupe dicucuri rahmat dan tenang disana. Al fatihah

Klik 8 Gambar Di Bawah 

Konstabel r0g0l wanita sedang puasa hingga pengsan diberikan layanan VIP oleh polis

Gambar Polis

Kuala Lumpur: Seorang Konstabel yang berkhidmat dengan Polis Keretapi Kerajaan (GRP) telah merogol seorang muslimah berumur 25 tahun yang sedang berpuasa dalam sebuah koc keretapi Lucknow-Chandigarh Express yang dikhaskan bagi Orang Kurang Upaya (OKU) pada hari Selasa, 30 Mei 2017 lalu.
Walaupun telah melakukan satu kesalahan, perogol tersebut telah diberikan layanan ‘VIP’ oleh pihak polis India.

Menurut laporan yang diterbikan oleh The Indian Express, mangsa yang tidak sihat sewaktu dalam perjalanan telah dipelawa ke koc OKU oleh Konstabel Shukla, berumur 24 tahun, untuk berehat. Sewaktu membawa mangsa, terdapat tiga orang belia yang berada dalam koc tersebut dan telah dihalau keluar oleh Shukla.

Setelah menghalau penumpang-penumpang tersebut, Shukla membawa masuk mangsa dan mengunci koc dari dalam.

Belia-belia yang telah dihalau sebelum ini kemudian menimbulkan kekecohan di luar koc kerana mengesyaki sesuatu yang tidak elok, memberitahu orang ramai bahawa seorang konstabel telah membawa masuk seorang wanita ke dalam koc lalu menguncinya dari dalam.

Setelah tiba di Stesen Bijnor, penumpang-penumpang dan kakitangan mula berkumpul di luar koc tersebut. Setelah pintu dibuka, didapati bahawa terdapat seorang muslimah yang berada dalam keadaan separa sedar.

Mangsa kemudiannya telah dikejarkan ke hospital daerah. Menurut laporan lain yang diterbitkan oleh Janta Ka Reporter, pihak polis India sangat lambat bertindak dalam hal ini.

Sebaliknya, jika terdapat jenayah yang dilakukan ke atas warga Hindu, polis sangat pantas bertindak.

Jenayah ke atas umat Islam dan kaum minoriti lain kian meningkat setelah pelantikan sami militan Ajay Singh Bisht atau lebih dikenali sebagai Yogi Adityanath sebagai Menteri Besar Uttar Pradesh pada bulan Mac tahun ini.

Video di bawah memperlihatkan layanan yang diberi kepada perogol oleh pihak

Tengok Video Di Bawah

Rupa-Rupanya Gadis Sebar Mesej Di Goda Shukri Yahaya Bukan Calang-Calang Orang!

gadis shukri

Semalam Shukri Yahaya menafikan dakwaan menggoda seorang wanita di aplikasi WeChat. Namun Sarah Danielle hari ini menjelaskan screenshot perbualan dengan pelakon itu adalah benar. Selain itu mendakwa mengenali pelakon itu di Perak.
‘Kenapa dia nak takut kalau tak bersalah?’
Seorang wanita bernama Sarah Danielle baru-baru ini berkongsi gambar perbualan WeChatnya bersama seorang pelakon lelaki yang didakwa cuba menggodanya.
Namun, dalam kenyataan kepada portal mStar, Shukri Yahaya menafikan dakwaan itu dan menganggap wanita itu cuba meraih perhatian masyarakat melalui cara yang tidak baik dengan mengaitkan dirinya.

“Komen saya senang je, orang sekarang sanggup buat apa sahaja untuk ‘famouskan’ diri mereka tanpa rasa malu akan diri sendiri. Mereka seperti sudah tidak bermaruah dan nak popular dengan cara pantas seperti ini.
“Saya sedikit pun tidak terasa dan malas nak layan. Stop making stupid people famous,” katanya.
Shukri yang telah mendirikan rumah tangga pada 20 November 2015 dan dikurniakan anak perempuan tahun lalu berkata, dia enggan mengambil pusing dengan pendedahan tidak berasa itu kerana semua orang boleh menyamar menjadi dirinya.

Siapa salah siapa betul? Entah betul atau tidak, hanya mereka berdua je yang tahu. Tapi siapa sebenarnya Sarah Danielle ini? Hot juga.

( Demi Rasa Kemanusiaan Tolong Sebarkan Info Penting Ini )) Inilah Tanaman Yang Mampu Menghancurkan Sel Kanker Payudara Dalam Waktu Kurang Dari 16 Jam !!

 

Kanker payudara yaitu satu diantara penyakit yang paling ditakuti oleh kaum wanita. Penyakit ini sudah banyak m3mbun*uh penderitanya di semua dunia.

Walau beresiko, kita terutama beberapa wanita dapat melakukan usaha pencegahan.

Satu diantara upayanya yaitu sering konsumsi artemisinin. Anda ketahui apakah itu artemisinin? Tanaman itu kelihatannya telah tidak asing lagi untuk kita, lantaran kita dapat menemukan tanaman itu banyak tumbuh di halaman-halaman pekarangan rumah.

Bila anda orang sunda yang suka pada lalapan, tanaman ini adalah jenis tanaman yang umum di mengkonsumsi sebagai lalapan.

Informasi ini saya peroleh dari seseorang teman kantor, beberapa hari waktu lalu di sela-sela pembicaraan waktu kursus ia bercerita manfaat beberpa jenis tanaman pekarangan.

Salahsatunya yaitu tanaman artemisinin, semacam tanaman yang sering kami mengkonsumsi sebagai lalapan di rumah. Lalu saya cobalah mencari informasi detailnya di google.

Serta… nyatanya saya baru tahu Kalau artemisinin atau sintrong (sebutan orang sunda) yaitu semacam tanaman yang mempunyai manfaat luar biasa.

Terkecuali bisa mengobati penyakit kanker terlebih kanker p4yud4ra, tanaman ini dapat juga menyembuhkan penyakit malaria.

Terlebih dulu saya tak pernah berpikir kalau tanaman ini mempunyai kandungan untuk mengobati kanker, walau untuk keluarga saya tanaman ini memanglah jenis tanaman yang familiar karna bapak saya mulai sejak dahulu waktu masihlah kecil hingga saat ini senantiasa menanamnya di pekarangan rumah.

Di bawah ini keterangan mengapa artemisinin itu mengagumkan..!

Menurut penelitian yang diterbitkan oleh Life Science, tanaman ini sudah dipakai dalam penyembuhan China serta dapat membunuh 98 % beberapa sel kanker p4yud4ra cuma dalam waktu kurang dari 16 jam.

tanaman ini mengandung zat yang berfungsi turunkan sebesar 98 % dari beberapa sel kanker p4yud4ra, bila tanaman ini dipadukan dengan tanaman apsintus, akhirnya bakal menghilangkan hampir semua beberapa sel kanker di tubuh Anda.
Artemisinin adalah turunan dari tanaman apsintus (Artemisia annua).

Ekstrak tanaman ini sudah dipakai di China untuk melawan penyakit malaria sepanjang beberapa ribu th..

The bioengineers Henry Lai serta Narendra Singh dari University of Washington, Seattle, yaitu dua ilmuwan yang pertama kalinya menemukan hal semacam ini.

Hasil penelitian mereka sudah menunjukkan kalau sel kanker bakal alami apoptosis (hancur dengan sendirinya).
Semoga berguna. Silakan berikan ke teman-teman anda di facebook.

Akhirnya, Inilah Gambar T3t*k Yang Di Minta Oleh Shukri Yahaya Dari Seorang Gadis Yang Bernama Sarah Danielle

gam shukri

Semalam Shukri Yahaya menafikan dakwaan menggoda seorang wanita di aplikasi WeChat. Namun Sarah Danielle hari ini menjelaskan screenshot perbualan dengan pelakon itu adalah benar. Selain itu mendakwa mengenali pelakon itu di Perak.

‘Kenapa dia nak takut kalau tak bersalah?’

Seorang wanita bernama Sarah Danielle baru-baru ini berkongsi gambar perbualan WeChatnya bersama seorang pelakon lelaki yang didakwa cuba menggodanya.
Namun, dalam kenyataan kepada portal mStar, Shukri Yahaya menafikan dakwaan itu dan menganggap wanita itu cuba meraih perhatian masyarakat melalui cara yang tidak baik dengan mengaitkan dirinya.

“Komen saya senang je, orang sekarang sanggup buat apa sahaja untuk ‘famouskan’ diri mereka tanpa rasa malu akan diri sendiri. Mereka seperti sudah tidak bermaruah dan nak popular dengan cara pantas seperti ini.
“Saya sedikit pun tidak terasa dan malas nak layan. Stop making stupid people famous,” katanya.
Shukri yang telah mendirikan rumah tangga pada 20 November 2015 dan dikurniakan anak perempuan tahun lalu berkata, dia enggan mengambil pusing dengan pendedahan tidak berasa itu kerana semua orang boleh menyamar menjadi dirinya.

Akhirnya, Inilah Gambar T3t*k Yang Di Minta Oleh Shukri Yahaya Dari Seorang Gadis Yang Bernama Sarah Danielle

gam shukri

Semalam Shukri Yahaya menafikan dakwaan menggoda seorang wanita di aplikasi WeChat. Namun Sarah Danielle hari ini menjelaskan screenshot perbualan dengan pelakon itu adalah benar. Selain itu mendakwa mengenali pelakon itu di Perak.

‘Kenapa dia nak takut kalau tak bersalah?’

Seorang wanita bernama Sarah Danielle baru-baru ini berkongsi gambar perbualan WeChatnya bersama seorang pelakon lelaki yang didakwa cuba menggodanya.
Namun, dalam kenyataan kepada portal mStar, Shukri Yahaya menafikan dakwaan itu dan menganggap wanita itu cuba meraih perhatian masyarakat melalui cara yang tidak baik dengan mengaitkan dirinya.

“Komen saya senang je, orang sekarang sanggup buat apa sahaja untuk ‘famouskan’ diri mereka tanpa rasa malu akan diri sendiri. Mereka seperti sudah tidak bermaruah dan nak popular dengan cara pantas seperti ini.
“Saya sedikit pun tidak terasa dan malas nak layan. Stop making stupid people famous,” katanya.


Shukri yang telah mendirikan rumah tangga pada 20 November 2015 dan dikurniakan anak perempuan tahun lalu berkata, dia enggan mengambil pusing dengan pendedahan tidak berasa itu kerana semua orang boleh menyamar menjadi dirinya.

 

GADIS SEBAR MESEJ DIGODA SHUKRI YAHAYA, TAPI KALAU BACA, DIA YANG MELAYAN SAMPAI BAGI TET**K

Terkini, wanita yang mencetuskan kontroversi kononnya digoda pelakon Shukri Yahaya menegaskan cetakan skirn mesej perbualannya dengan aktor itu adalah benar dan dia sesekali tidak menyunting gambar dengan tujuan tertentu.***

***Wanita berkenaan, Sarah Danielle berkata, dia mengenali Shukri ketika pelakon itu menjalani penggambaran di Kuala Kangsar, Perak beberapa bulan lalu.***

***“Saya tiada apa-apa niat buruk selain mahu menghentikan gangguan dia. Sejak cerita ini heboh dia padam akaun Wechat peribadinya dan profile Instagram pun dia tukar.***

***“Kenapa dia nak takut kalau tidak bersalah, malah Instagram saya juga disekat dari akaunnya,” ujar Sarah yang merupakan model sambilan***

***Apa lagi dia nak? – Shukri Yahaya***
Manakala Shukri ketika dihubungi mStar Online pula mempersoalkan apa yang sebenarnya dimahukan wanita itu.***

***Bagi Shukri, 29, jika dia terus melatah dengan situasi ini, ia akan membuatkan dirinya juga dilihat seperti wanita tersebut yang hanya inginkan publisiti murahan.***

***“Apa lagi yang dia nak? Tidak takutkah dia kalau saya ambil tindakan? Saya diam sebab malas nak panjang cerita kerana perlu menjaga reputasi diri dan maruah keluarga.***

***“Orang yang mengenali saya, tahu siapa saya. Jadi, kalau saya terus melayan, apa bezanya saya dengan dia?” soalnya sambil menyifatkan apa yang dilakukan wanita tersebut seperti ingin membodohkan diri sendiri.***

***Sementara itu, pelakon 7 Hari Mencintaku ini menggangap kontroversi yang tersebar sejak pagi Jumaat itu bukan satu masalah besar baginya.***

***Shukri berharap agar perkara ini tidak dipanjangkan lagi bagi menghormati bulan Ramadan.
Malah isterinya Tya Adnan hanya ketawa melihat situasi itu selain menyifatkan ia satu perkara yang agak kelakar.***

Klik Video Di Bawah

GADIS SEBAR MESEJ DIGODA SHUKRI YAHAYA, TAPI KALAU BACA, DIA YANG MELAYAN SAMPAI BAGI TET**K

 

Terkini, wanita yang mencetuskan kontroversi kononnya digoda pelakon Shukri Yahaya menegaskan cetakan skirn mesej perbualannya dengan aktor itu adalah benar dan dia sesekali tidak menyunting gambar dengan tujuan tertentu.***

***Wanita berkenaan, Sarah Danielle berkata, dia mengenali Shukri ketika pelakon itu menjalani penggambaran di Kuala Kangsar, Perak beberapa bulan lalu.***

***“Saya tiada apa-apa niat buruk selain mahu menghentikan gangguan dia. Sejak cerita ini heboh dia padam akaun Wechat peribadinya dan profile Instagram pun dia tukar.***

***“Kenapa dia nak takut kalau tidak bersalah, malah Instagram saya juga disekat dari akaunnya,” ujar Sarah yang merupakan model sambilan***

***Apa lagi dia nak? – Shukri Yahaya***
Manakala Shukri ketika dihubungi mStar Online pula mempersoalkan apa yang sebenarnya dimahukan wanita itu.***

***Bagi Shukri, 29, jika dia terus melatah dengan situasi ini, ia akan membuatkan dirinya juga dilihat seperti wanita tersebut yang hanya inginkan publisiti murahan.***

***“Apa lagi yang dia nak? Tidak takutkah dia kalau saya ambil tindakan? Saya diam sebab malas nak panjang cerita kerana perlu menjaga reputasi diri dan maruah keluarga.***

***“Orang yang mengenali saya, tahu siapa saya. Jadi, kalau saya terus melayan, apa bezanya saya dengan dia?” soalnya sambil menyifatkan apa yang dilakukan wanita tersebut seperti ingin membodohkan diri sendiri.***

***Sementara itu, pelakon 7 Hari Mencintaku ini menggangap kontroversi yang tersebar sejak pagi Jumaat itu bukan satu masalah besar baginya.***

***Shukri berharap agar perkara ini tidak dipanjangkan lagi bagi menghormati bulan Ramadan.
Malah isterinya Tya Adnan hanya ketawa melihat situasi itu selain menyifatkan ia satu perkara yang agak kelakar.***

Klik Video Di Bawah

Berpantang Bagaikan Permaisuri Syatilla Melvin Dan Sam Dikecam Kerana Membazir

 

Ada duit, semua boleh jalan’ – itu antara kata-kata dari ‘follower’ Syatilla di IG apabila dia memuatnaik tempat mewah ibu mudca ini berpantang.

Confinement to the next level!!!
Normal untuk orang kita memilih berpantang secara tradisional iaitu duduk rumah, memanggil tukang urut datang serta ibu atau ibu mentua akan tinggal bersama untuk memasak lauk berpantang yang sedap-sedap belaka.

Dunia moden sekarang sudah ada tempat untuk berpantang. Korang boleh datang hari-hari kat sini untuk buat semua perkara yang abam tulis tadi. Usha kat sini @estherpostpartumcare
Apa pun komen peminat, yang penting Shaheizy Sam mesti mahukan yang terbaik untuk isteri serta anaknya kan?
Yang penting Tilla dan anak sihat.

Tengok Video. Detik-Detik Terakhir JULIA PEREZ Sebeum Meninggal Dunia

Bintang.com, Jakarta Dunia hiburan Tanah Air kembali berduka. Artis Julia Perez meninggal dunia setelah berjuang melawan kanker serviks yang dideritanya. Artis yang kerap disapa Jupe itu menghembuskan napas terakhir di Rumah Sakit Cipto Mangunkusumo (RSCM), pada Sabtu 10 Juni 2017.

Kabar duka ini diungkapkan oleh Nia Anggia Perez melalui akun Instagram-nya. “Innalilahiwainailahirojiun telah berpulang kakak kami tercinta Julia Perez. Minta doanya ya semua , terima kasih semua atas supportnya selama ini I LOVE YOU YULI,” tulis Nia sebagai keterangan foto.

Sebelumnya Nia Anggia mencurahkan isi hatinya. Berharap sedikit bebannya berkurang. Dalam curahan hatinya, Nia mengawali dengan menggambarkan suasana hatinya dikala melepas kepergian kakaknya dari ruang rawat inap menuju ruang operasi.
“Inilah moment dimana Detik detik saat kami harus melepas kepergian kakak tercinta menuju ruang operasi, hati berasa hancur berkeping-keping. Kalau kata mas Anang : separuh jiwaku pergi,” tulis Nia Anggia sebagai keterangan video saat kakaknya dibawa ke ruang operasi yang diunggahnya beberapa jam lalu.

Jupe lahir di Jakarta, 15 Juli 1980 dengan nama asli Yulia Rachmawati. Ia diketahui mengidap sakit kanker serviks sejak 2014 silam. Sempat dinyatakan sembuh total dari kanker Serviks yang diidapnya pada 2015 lalu, kondisi Jupe kembali menurun pada akhir 2016 akibat kanker yang dideritanya sudah masuk stadium akhir.

Sejak Februari 2017, anak sulung pasangan (alm.) Angkasa Jaya dan Sri Wulansih itu dirawat secara intensif di RSCM. Selamat jalan Julia Perez. Semoga amal ibadahmu diterima disisi Tuhan Yang Maha Kuasa dan diberi ketabahan serta kekuatan bagi keluarga yang ditinggalkan